Poučevanje z možgani na dlani

Vplivanje na notranja stanja učencev tako, da jih motiviramo za učenje in sodelovanje pri pouku.

Za koga je trening primeren?

  • Za učitelje (osnovne in srednje šole).
  • Svetovalne delavce.
  • Ravnatelje.

Vsebina?

  • V katera notranja stanja učenci najpogosteje padajo in s čim jih dosegajo?
  • Katera notranja stanja lahko učitelj spodbuja z različnimi tehnikami med poukom?
  • Kako učitelj med poukom s pomočjo ustreznih dejavnosti lahko učence pelje iz manj primernega notranjega stanja za neko dejavnost v bolj primerno notranje stanje za neko dejavnost.

»Zame je bil seminar izjemno zanimiv, dobila sem veliko teoretičnih, predvsem pa praktičnih znanj. Znanja, ki sem jih pridobila, bom uporabila za strokovno in osebno rast. Organizacija je super.«

Tatjana, osnovna šola, predmetna stopnja

Prijava na izobraževanje

    Za vsemi našimi treningi in praktičnimi veščinami stoji znanost.

    Na sliki vidite hipokampus. Ali veste, zakaj je pomembno razvijati ta del možganov pri otrocih? Ali veste, kako lahko to naredite med poukom ob obravnavanju katerekoli snovi na način, da se otroci ob tem spočijejo od učenja in celo dvignejo nivo motivacije ter koncentracije za novo učenje?

     

    Na ta in podobna vprašanja odgovorimo na treningu skozi praktične in zabavne igre/vaje, ki jih lahko uporabljate med poukom in to pri kateremkoli predmetu v katerikoli starostni skupini učencev ali dijakov.

    Wishlist 0
    Continue Shopping